Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » tarcza sprzęgła » 881861 999858 sachs (zf sre)

Tarcza sprzęgła 881861 999858 SACHS (ZF SRE)

881861 999858 Tarcza sprzęgła SACHS (ZF SRE)
sachs 881861 999858
Tarcza sprzęgła 881861 999858
881861 999858
sachs 881861 999858 Tarcza sprzęgła
Tarcza sprzęgła 881861 999858 sachs
1,665.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

881861 999858

producent:

SACHS (ZF SRE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza sprzęgła 881861 999858 SACHS (ZF SRE)

Tarcza sprzęgła - Spiek, śr. 240 mm, pasuje do: FORD CAPRI III, CONSUL, ESCORT V, ESCORT VI, GRANADA, GRANADA I, GRANADA II, SCORPIO I, SIERRA, SIERRA I, SIERRA II, TAUNUS 1.6-3.0 62-295 08.71-12.15

Tarcza sprzęgła 881861 999858 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Tarcza sprzęgła 881861 999858 producenta SACHS (ZF SRE)

FORD

1650260, 5008957, 5019668, 5019669, 5029578, 5050665, 6171010, 6179746, 6181831, 82GB7550DA, 87GB7550AA, 87GB7550AB, 87GB7550AC, 87GB7550CA, 88VB7550BA, 88VB7550DA

MITSUBISHI

MN132206, MR567361, MR980945

numery OEM:
FORD      1650260
FORD      5008957
FORD      5019668
FORD      5019669
FORD      5029578
FORD      5050665
FORD      6171010
FORD      6179746
FORD      6181831
FORD      82GB7550DA
FORD      87GB7550AA
FORD      87GB7550AB
FORD      87GB7550AC
FORD      87GB7550CA
FORD      88VB7550BA
FORD      88VB7550DA
MITSUBISHI      MN132206
MITSUBISHI      MR567361
MITSUBISHI      MR980945

Zastosowanie Tarcza sprzęgła 881861 999858 SACHS (ZF SRE) w samochodach:

Tarcza sprzęgła


Tarcza sprzęgła jest jednym z kluczowych elementów układu przeniesienia napędu w samochodzie. Zbudowana jest z piasty umiejscowionej na wielowypuście wałka sprzęgłowego oraz tarczy nośnej, na której znajdują się okładziny cierne. Zadanie tarczy jest przeniesienie napędu z wału korbowego na wałek sprzęgłowy. W tym celu wykorzystywane jest tarcie dociśniętych do siebie elementów.

Tarcza często (w modelach bez koła dwumasowego) ma tłumik drgań skrętnych. Nie określa się trwałości tarczy sprzęgłowej, jej żywotność zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.

W bardzo łatwy sposób można wydłużyć trwałość tego elementu. Wystarczy trzymać się kilku prostych wskazówek dotyczących samej jazdy. Oto kilka z nich. Najważniejsze jest unikanie gwałtownego ruszania oraz tzw. palenia sprzęgła. Jazda pod górę, gdy pojazd jest solidnie obciążony, powoduje przyspieszone zużywanie się okładzin tarczy sprzęgła.

Objawów, że może dochodzić do zużycia tarczy sprzęgłowej, może być wiele. Do najpowszechniejszych należy ślizganie się sprzęgła, czyli niewystarczająca reakcja samochodu na puszczenie pedału sprzęgła. Auto "nie ciągnie". Dodatkowym objawem może być też szarpanie podczas ruszania oraz nienaturalne dźwięki dochodzące od strony skrzyni biegów. To wszystko powinno skłonić kierowcę do udania się do mechanika.