Tryb pracy | mechaniczne |
dla numeru OE | 03C121008JX |
nr EAN | 3660872370914 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 3606024 SASIC
AUDI | 03C121005D | |
AUDI | 03C121005DX | |
AUDI | 03C121005K | |
AUDI | 03C121005KX | |
AUDI | 03C121005L | |
AUDI | 03C121005LX | |
AUDI | 03C121005S | |
AUDI | 03C121005SX | |
AUDI | 03C121008C | |
AUDI | 03C121008CX | |
AUDI | 03C121008F | |
AUDI | 03C121008FX | |
AUDI | 03C121008J | |
AUDI | 03C121008JX | |
SEAT | 03C121005D | |
SEAT | 03C121005DX | |
SEAT | 03C121005K | |
SEAT | 03C121005KX | |
SEAT | 03C121005L | |
SEAT | 03C121005LX | |
SEAT | 03C121005S | |
SEAT | 03C121005SX | |
SEAT | 03C121008C | |
SEAT | 03C121008CX | |
SEAT | 03C121008F | |
SEAT | 03C121008FX | |
SEAT | 03C121008J | |
SEAT | 03C121008JX | |
SKODA | 03C121005D | |
SKODA | 03C121005DX | |
SKODA | 03C121005K | |
SKODA | 03C121005KX | |
SKODA | 03C121005L | |
SKODA | 03C121005LX | |
SKODA | 03C121005S | |
SKODA | 03C121005SX | |
SKODA | 03C121008C | |
SKODA | 03C121008CX | |
SKODA | 03C121008F | |
SKODA | 03C121008FX | |
SKODA | 03C121008J | |
SKODA | 03C121008JX | |
VOLKSWAGEN | 03C121005D | |
VOLKSWAGEN | 03C121005DX | |
VOLKSWAGEN | 03C121005K | |
VOLKSWAGEN | 03C121005KX | |
VOLKSWAGEN | 03C121005L | |
VOLKSWAGEN | 03C121005LX | |
VOLKSWAGEN | 03C121005S | |
VOLKSWAGEN | 03C121005SX | |
VOLKSWAGEN | 03C121008C | |
VOLKSWAGEN | 03C121008CX | |
VOLKSWAGEN | 03C121008F | |
VOLKSWAGEN | 03C121008FX | |
VOLKSWAGEN | 03C121008J | |
VOLKSWAGEN | 03C121008JX |
Zastosowanie Pompa wodna 3606024 SASIC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.