Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 9005373 sasic

Dystans gumowy, resorowanie 9005373 SASIC

9005373 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 9005373
Dystans gumowy, resorowanie 9005373
9005373

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9005373

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE Part/oe 46773884
nr EAN 3660872331618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 9005373 SASIC

Zestaw montażowy amortyzatora przód (kpl na jeden amortyzator) pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, LANCIA DEDRA 1.2-2.4D 08.89-02.03

Dystans gumowy, resorowanie 9005373 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 9005373 producenta SASIC

LANCIA

46404169, 46773884

FIAT

46404169, 46773884

numery OEM:
FIAT      46404169
FIAT      46773884
LANCIA      46404169
LANCIA      46773884

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 9005373 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 9005373 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.