Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 63612 sidem

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 SIDEM

63612 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SIDEM
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

63612

producent:

SIDEM

Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu MM16x1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16x1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 180
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978169566

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 SIDEM

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 producenta SIDEM

VOLKSWAGEN

7E0419803, 7E0419804, 7H0419803C, 7H0419803D, 7H0419803E, 7H0419803F, 7H0419804C, 7H0419804D, 7H0419804E, 7H0419804F, Partof

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 419 803*
VOLKSWAGEN      7E0 419 804*
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 C*
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 D*
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 E*
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 F*
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 C*
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 D*
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 E*
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 F*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63612 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.