Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VO-AX-2313 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 MOOG

VO-AX-2313 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MOOG
moog VO-AX-2313
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313
VO-AX-2313
moog VO-AX-2313 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-AX-2313

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 193
Średnica 1 [mm] 16,6
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197314591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 193mm) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 1.9D-Electric 04.03-08.24

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 producenta MOOG

VOLKSWAGEN

7H0419803B, 7H0419803C, 7H0419804B, 7H0419804C, 7H0419804D, 7H0419804E, 7H0419804F, 7H0419810B, 7H0419810C, 7H0419810D, 7H0419810E, 7H0419810F

numery OEM:
AUDI      7H0 419 803 C -
SEAT      7H0 419 803 C -
SKODA      7H0 419 803 C -
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 B -
VOLKSWAGEN      7H0 419 803 C -
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 B -
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 C -
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 D -
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 E -
VOLKSWAGEN      7H0 419 804 F -
VOLKSWAGEN      7H0 419 810 B
VOLKSWAGEN      7H0 419 810 C
VOLKSWAGEN      7H0 419 810 D
VOLKSWAGEN      7H0 419 810 E
VOLKSWAGEN      7H0 419 810 F

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VO-AX-2313 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.