Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9048 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9048 SIDEM

9048 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
55.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

9048

producent:

SIDEM

Strona zabudowy z lewej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 136
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,3
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,5R
parzyste numery artykułów 9049
nr EAN 5413978175253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9048 SIDEM


Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane przez znanego producenta części zamiennych, firmę SIDEM stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów.
Producent SIDEM zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 9048 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 9048, to efekt dużych wysiłków firmy SIDEM w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji.
Montaż końcówek drążka SIDEM 9048 nie nastręczy żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi samochodowemu posiadającemu odpowiednie narzędzia do montażu.
Końcówka drążka 9048 ma zastosowanie do takich aut jak SAAB 9-3 (YS3D) od 1998.02, FIAT SIENA / GRAND SIENA (372_, 197) od 2012.01, OPEL FRONTERA A Sport (U92) od 1992.03 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki SAAB, FIAT, OPEL jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się ze sklepem celem weryfikacji doboru tej części samochodowej. Cena końcówki drążka 9048 SIDEM po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najlepszych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
FIAT      773 63 713
OPEL      16 03 227
SAAB      12 765 896
SAAB      12 787 821
SAAB      12 801 423
SAAB      52 35 650
SAAB      52 39 314
SAAB      93 194 521
VAUXHALL      93 172 254

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9048 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9048 SIDEM:

2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
zobacz instrukcję montażu 9048

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.