Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24120 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24120 MONROE

L24120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24120

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 1
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096442049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24120 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FIAT CROMA, CROMA/KOMBI; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3, 9-3X, 9-5 1.6-3.2 09.97-02.15

Firma MONROE będąca producentem produktu końcówka drążka L24120 jest wiodącym producentem części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i znanym liderem w dziedzinie motoryzacji.
Zarówno końcówka drążka jak i pozostałe części tego dostawcy na rynek części zamiennych, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości.
Koncern MONROE dokłada najwyższych starań, aby jego produkty były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi.
Końcówki drążka produkowany przez MONROE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk MONROE pozostaje wzorem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka L24120 ma zastosowanie do takich aut jak SAAB 900 II od 1993.07, FIAT 500 (312_) od 2007.07, OPEL INSIGNIA B Sports Tourer Combi Van (Z18) od 2017.03 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka oznaczonej numerem L24120, o jej dopasowaniu do samochodów SAAB, FIAT, OPEL, może wystąpić sytuacja, że niezbędny będzie kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia prawidłowości doboru tej części zamiennej.
Sprzedawane w naszym autosklepie części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta MONROE, mają najlepszą cenę na rynku, a dostawa zamówionego końcówki drążka L24120 MONROE jest szybka.
numery OEM:
FIAT      77363713
OPEL      16 03 227
OPEL      93172254
SAAB      12765896
SAAB      12787821
SAAB      12801423
SAAB      5235650
SAAB      5239314
SAAB      93172254
SAAB      93194328
VAUXHALL      93172254

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24120 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24120 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.