Długość [mm] | 907 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 37 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
Długość 2 [mm] | 63,7 |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97,4 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 86,7 |
nr EAN | 7316579330459 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4206 SKF
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
5Q0407272DN, 5Q0407764EX
5Q0407272DN, 5Q0407764EX
5Q0407272DN, 5Q0407764EX
5Q0407272DN, 5Q0407272ED, 5Q0407764EX
AUDI | 5Q0 407 272 DN | |
AUDI | 5Q0 407 764 EX | |
SEAT | 5Q0 407 272 DN | |
SEAT | 5Q0 407 764 EX | |
SKODA | 5Q0 407 272 DN | |
SKODA | 5Q0 407 764 EX | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 272 DN | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 272 ED | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 764 EX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4206 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4206 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.