Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 4623 skf

Wał napędowy VKJC 4623 SKF

VKJC 4623 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4623
Wał napędowy VKJC 4623

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4623

producent:

SKF

Długość [mm] 882
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Długość 2 [mm] 68
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 7316576715129

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4623 SKF

Półoś napędowa przód P 68/882mm pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, YETI, VW GOLF PLUS V, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF V 1.4-2.0D 05.03-03.21
numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 BM
AUDI      1K0 407 272 FS
AUDI      1K0 407 272 KB
AUDI      1K0 407 272 MA
AUDI      1K0 407 454 TX
AUDI      1K0 407 456 GV
AUDI      1K0 407 456 GX
AUDI      1K0 407 762 FX
AUDI      1K0 407 766 X
AUDI      5K0 407 272 J
AUDI      5K0 407 452 AX
AUDI      5K0 407 452 DX
AUDI      5Q0 407 272 EF
AUDI      5Q0 407 272 F
AUDI      5Q0 407 272 J
AUDI      5Q0 407 764 DX
AUDI      8J0 407 272 N
SEAT      1K0 407 272 BM
SEAT      1K0 407 272 FS
SEAT      1K0 407 272 MA
SEAT      1K0 407 456 GV
SEAT      1K0 407 456 GX
SEAT      1K0 407 762 FX
SEAT      1K0 407 766 X
SEAT      5K0 407 272 J
SEAT      5K0 407 452 AX
SEAT      5K0 407 452 DX
SEAT      5Q0 407 272 EF
SEAT      5Q0 407 272 F
SEAT      5Q0 407 272 J
SEAT      5Q0 407 762 HX
SEAT      5Q0 407 762 JX
SEAT      5Q0 407 764 DX
SKODA      1K0 407 272 BM
SKODA      1K0 407 272 FS
SKODA      1K0 407 272 MA
SKODA      1K0 407 452 QX
SKODA      1K0 407 456 GV
SKODA      1K0 407 456 GX
SKODA      1K0 407 762 FX
SKODA      1K0 407 766 X
SKODA      5K0 407 272 J
SKODA      5K0 407 452 AX
SKODA      5K0 407 452 DX
SKODA      5Q0 407 272 EF
SKODA      5Q0 407 272 F
SKODA      5Q0 407 272 J
SKODA      5Q0 407 762 HX
SKODA      5Q0 407 762 JX
SKODA      5Q0 407 764 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 BM
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 FS
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KB
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 MA
VOLKSWAGEN      1K0 407 452 QX
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 TX
VOLKSWAGEN      1K0 407 456 GV
VOLKSWAGEN      1K0 407 456 GX
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 FX
VOLKSWAGEN      1K0 407 766 X
VOLKSWAGEN      5K0 407 272 J
VOLKSWAGEN      5K0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      5K0 407 452 DX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 EF
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 F
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 J
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 HX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 JX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 764 DX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4623 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4623 SKF:

Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.