Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 4626 skf

Wał napędowy VKJC 4626 SKF

VKJC 4626 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4626
Wał napędowy VKJC 4626
VKJC 4626
533.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4626

producent:

SKF

Długość [mm] 787
otwór Ø [mm] 8,5
Wymiar gwintu M16X1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100
nr EAN 7316577219138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4626 SKF

Półoś napędowa przód P 787mm pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, JETTA IV 1.6 08.03-04.18

Wał napędowy VKJC 4626 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy VKJC 4626 producenta SKF

AUDI

1K0407272DT, 1K0407272HB, 1K0407452CX, 1K0407452NX

VOLKSWAGEN

1K0407272DT, 1K0407272HB, 1K0407272HC, 1K0407272KC, 1K0407272MF, 1K0407762X

numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 DT
AUDI      1K0 407 272 HB
AUDI      1K0 407 452 CX
AUDI      1K0 407 452 NX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 DT
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 HB
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 HC
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KC
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 MF
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 X

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4626 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4626 SKF:

Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.