nr EAN | 7316576894145 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04221 SKF
FORD | 1004297 | |
FORD | 1004299 | |
FORD | 1007714 | |
FORD | 1020538 | |
FORD | 1039422 | |
FORD | 1057134 | |
FORD | 1072131 | |
FORD | 1077539 | |
FORD | 1104087 | |
FORD | 1111911 | |
FORD | 1113355 | |
FORD | 1301973 | |
FORD | 1326374 | |
FORD | 1350461 | |
FORD | 1361840 | |
FORD | 1566239 | |
FORD | 1675963 | |
FORD | 1823388 | |
FORD | 4M5G 6K254 DA | |
FORD | 4M5G 6K254 DB | |
FORD | 4M5G6K254CA | |
FORD | 96MM 6K288 A1A | |
FORD | 96MM 6K288 A2A | |
FORD | 96MM 6K288 BA | |
FORD | 96MM 6K340 AB | |
FORD | 96MX 8591 AA | |
FORD | 98MM 6K254 AC | |
FORD | 98MM 6K254 AD | |
FORD | 98MM 6K254 BC | |
FORD | 98MM 6K254 BD | |
FORD | 98MM 8501 BC | |
FORD | BM5G-6K288-AA | |
FORD | MEYS6G8591A1D | |
FORD | YS6G 8591 A1C | |
FORD | YS6G 8591 A1D | |
FORD | YS6G 8591 A2C | |
MAZDA | 1E05-12-205 | |
MAZDA | 1E05-15-010 | |
MAZDA | 1E06-12-205 | |
MAZDA | 1E06-12-700A | |
MAZDA | 1E06-15-010 | |
MAZDA | 1E06-15-010A | |
MAZDA | 1E10-12-700 | |
MAZDA | 1E10-12-700A | |
MAZDA | 1E10-12-700B | |
MAZDA | 1E10-12-700C | |
MAZDA | C201-12-201A | |
MAZDA | C201-12-500A | |
MAZDA | C201-15-010 | |
MAZDA | C201-15-010A | |
MAZDA | C202-15-010A | |
MAZDA | C401-15-010 | |
MAZDA | C606-12-201 | |
VOLVO | 274562 | |
VOLVO | 30711637 | |
VOLVO | 30750903 | |
VOLVO | 30750904 | |
VOLVO | 31330410 | |
VOLVO | 31401653 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04221 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 04221 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.