Ilość zębów | 143 |
Pas napędowy | z trapezowym profilem zębów |
Szerokość pasa [mm] | 26 |
nr EAN | 7316575227920 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 07312 SKF
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
CDU3558, GWP333, LHN100390, LHP10015, LHR10005, PEB10051, PEB102510, WAM3885
GWP333, LHN100390, LHP10015L, LHR10005L, PEB10051, PEB102510, WAM3885L
MG | GWP 333 | |
MG | LHP 10015 | |
MG | PEB 10051 | |
MG | PEB 102510 | |
ROVER | CDU 3558 | |
ROVER | GWP 333 | |
ROVER | LHN 100390 | |
ROVER | LHP 10015 | |
ROVER | LHR 10005 | |
ROVER | PEB 10051 | |
ROVER | PEB 102510 | |
ROVER | WAM3885 | |
LAND ROVER | GWP 333 | |
LAND ROVER | LHN100390 | |
LAND ROVER | LHP10015L | |
LAND ROVER | LHR10005L | |
LAND ROVER | PEB 10051 | |
LAND ROVER | PEB 102510 | |
LAND ROVER | WAM3885L |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 07312 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 07312 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.