Długość [mm] | 2120 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316574876228 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34054 SKF
FORD | 1013197 | |
FORD | 1049577 | |
FORD | 1050417 | |
FORD | 1052036 | |
FORD | 1053879 | |
FORD | 1058743 | |
FORD | 1061459 | |
FORD | 1073096 | |
FORD | 1094596 | |
FORD | 1114544 | |
FORD | 1138318 | |
FORD | 1227902 | |
FORD | 1317038 | |
FORD | 1517732 | |
FORD | 95BB 6C301 AA | |
FORD | 978M 8503 NE | |
FORD | 97BB 6A228 AG | |
FORD | 988X 8591 F1B | |
FORD | 988X 8591 F1D | |
FORD | 988X 8591 FA | |
FORD | 988X 8591 FC | |
FORD | 98BB 19A216 AA | |
FORD | 98BB 19A216 AB | |
FORD | 98BB 6C301 CA | |
MAZDA | YF09-15-930A | |
MAZDA | YF09-15-930B | |
MAZDA | YF09-15-980 | |
MERCEDES-BENZ | 003 993 31 96 | |
MERCEDES-BENZ | 003 993 85 96 | |
MERCEDES-BENZ | 007 997 84 92 | |
MERCEDES-BENZ | 008 997 34 92 | |
MERCEDES-BENZ | 011 997 80 92 | |
OPEL | 13 40 527 | |
OPEL | 93185756 | |
VAUXHALL | 13 40 527 | |
VAUXHALL | 93185756 | |
LEXUS | 90916-02592 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34054 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34054 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.