Długość [mm] | 675 |
Szerokość [mm] | 14,24 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 4 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573396376 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK675 SKF
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
46429443, 46770210, 71718718, 7704978
46429443, 46770210, 71718718, 7704978
9771302000
9771302000
ALFA ROMEO | 46429443 | |
ALFA ROMEO | 71718718 | |
ALFA ROMEO | 7704978 | |
FIAT | 46429443 | |
FIAT | 46770210 | |
FIAT | 71718718 | |
FIAT | 7704978 | |
LANCIA | 46429443 | |
LANCIA | 46770210 | |
LANCIA | 71718718 | |
LANCIA | 7704978 | |
HYUNDAI | 97713-02000 | |
KIA | 97713-02000 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK675 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK675 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.