Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
nr EAN | 7316571257266 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna VKPC 88826 SKF
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
11510032679, 11512243003, 11512244333, 11512245687, 11519068606, 11519069529
1334101, 1334112, 1334124, 6334009, 90512535, 90541671, 93179365
STC3342
BMW | 11 51 0 032 679 | |
BMW | 11 51 2 243 003 | |
BMW | 11 51 2 244 333 | |
BMW | 11 51 2 245 687 | |
BMW | 11 51 9 068 606 | |
BMW | 11 51 9 069 529 | |
OPEL | 13 34 101 | |
OPEL | 13 34 112 | |
OPEL | 13 34 124 | |
OPEL | 63 34 009 | |
OPEL | 90512535 | |
OPEL | 90541671 | |
OPEL | 93179365 | |
VAUXHALL | 13 34 112 | |
VAUXHALL | 13 34 124 | |
VAUXHALL | 63 34 009 | |
VAUXHALL | 90512535 | |
VAUXHALL | 90541671 | |
VAUXHALL | 93179365 | |
LAND ROVER | STC 3342 |
Zastosowanie Pompa wodna VKPC 88826 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna VKPC 88826 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.