Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA4PK855 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK855 SNR

23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA4PK855

producent:

SNR

Ilość żeber 4
Masa [g] 58
Długość [mm] 855
nr EAN 3413521205934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK855 SNR

Pasek wielorowkowy (4PK855) pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4, A4 B5, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, COUPE B3, FIAT SIENA, HYUNDAI ELANTRA III, HIGHWAY, I30, TRAJET/MINIVAN, TUCSON 1.1-2.8 10.85-12.15

Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK855 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK855 producenta SNR

BMW

64551727378

AUDI

06B260849A, 06B260849B

PEUGEOT

575080

MAZDA

B61P15907A, B61P15907A9F, B61P15907B9F, BP4W15907B

FIAT

46542303

NISSAN

11720V7300, 11720V7301, 11720V7302, 11720V7310, 11720V7311, A1720V7302

SUBARU

73013PA000

SUZUKI

9514155C10

LANCIA

46451652, 46542303

VOLKSWAGEN

058260849, 058260849A, 06B260849A, 06B260849B

HYUNDAI

977132D100, 977132D510, 977132E000

SKODA

06B260849A, 06B260849B

KIA

977132D100, 977132D510

numery OEM:
AUDI      06B260849A
AUDI      06B260849B
BMW      64 55 1 727 378
FIAT      46542303
LANCIA      46451652
LANCIA      46542303
MAZDA      B61P-15-907A
MAZDA      B61P-15-907A9F
MAZDA      B61P-15-907B9F
MAZDA      BP4W-15-907B
NISSAN      11720-V7300
NISSAN      11720-V7301
NISSAN      11720-V7302
NISSAN      11720-V7310
NISSAN      11720-V7311
NISSAN      A1720-V7302
PEUGEOT      5750-80
SKODA      06B260849A
SKODA      06B260849B
SUBARU      73013-PA000
SUZUKI      95141-55C10
VOLKSWAGEN      058260849
VOLKSWAGEN      058260849A
VOLKSWAGEN      06B260849A
VOLKSWAGEN      06B260849B
HYUNDAI      97713-2D100
HYUNDAI      97713-2D510
HYUNDAI      97713-2E000
KIA      97713-2D100
KIA      97713-2D510

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK855 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.