Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » J1040850 herth+buss jakoparts

Pasek klinowy wielorowkowy J1040850 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1040850 Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numery handlowe:

4PK850

numer części:

J1040850

Długość [mm] 850
Ilość żeber 4
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9103000
nr EAN 4029416177430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1040850 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
CHRYSLER      04668241AC
CHRYSLER      04668241AD
CHRYSLER      04668241AE
CHRYSLER      K04668241AC
CHRYSLER      K04668241AD
CHRYSLER      K04668241AE
DAIHATSU      88458-87704
DAIHATSU      88458-87704-000
DAIHATSU      88458-87705-000
HONDA      38920-PW0-G01
HONDA      38920-PW0-G02
HONDA      38920-PW0-G03
MAZDA      B3C7-15-907A
MAZDA      B3C7-15-907B
MAZDA      B3C7-15-907C
MAZDA      B61P-15-907A
MAZDA      B61P-15-907A9F
MAZDA      B61P-15-907B
MAZDA      B61P-15-907B9F
MAZDA      BP4W-15-907A
MAZDA      BP4W-15-907B
MAZDA      BPE8-15-908
NISSAN      11720-42L01
NISSAN      11720-42L03
NISSAN      11720-V7300
NISSAN      11720-V7301
NISSAN      11720-V7302
NISSAN      11720-V7310
NISSAN      11920-1E400
NISSAN      11920-V7300
NISSAN      11920-V7301
NISSAN      11920-V7302
NISSAN      11920-V7311
NISSAN      11950-53J10
NISSAN      11950-53J12
NISSAN      11950-53J20
NISSAN      11950-70J00
NISSAN      11950-70J05
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
NISSAN      11950-9F610
NISSAN      A1720-V7302
NISSAN      A1920-V7302
NISSAN      A1950-53J12
NISSAN      AY140-408450
SUBARU      17521-84H00
SUBARU      49180-60B20
SUBARU      73013-PA000
SUBARU      73323-SA000
SUZUKI      17521-84H00
SUZUKI      17521-84H00-000
SUZUKI      49180-60B20
SUZUKI      49180-60B20-000
SUZUKI      95141-55C10
SUZUKI      95141-55C10-000
TOYOTA      99364-00850
TOYOTA      99364-10850
TOYOTA      99364-20850
TOYOTA      99364-80850
TOYOTA      99365-00845
HYUNDAI      25212-26000
HYUNDAI      25212-26021
HYUNDAI      97713-29000
HYUNDAI      97713-29500
HYUNDAI      97713-2D100
HYUNDAI      97713-2D100AT
HYUNDAI      97713-2D510
HYUNDAI      97713-2E000
HYUNDAI      97713-4E000
HYUNDAI      MB3C7-15-907A
HYUNDAI      MB3C7-15-907B
HYUNDAI      MB3C7-15-907C
KIA      25212-26000
KIA      25212-26021
KIA      97713-29000
KIA      97713-29500
KIA      97713-2D100
KIA      97713-2D510
KIA      97713-2E000
KIA      97713-4E000
KIA      MB3C715907A
KIA      MB3C715907B
KIA      MB3C715907C
LEXUS      99364-30850
zamienniki:
1 987 947 208
brak
BOSCH
26-3039
brak
KAGER
4PK0863
brak
GOODYEAR
ADN19624
brak
BLUE PRINT
4PK0850G
brak
GOODYEAR
4PK0860G
brak
GOODYEAR
1 987 947 806
brak
BOSCH
DV-4PK0845
brak
JAPANPARTS
J TT-184
brak
JAPANPARTS
J TT-189
brak
JAPANPARTS
J TT-H04
brak
JAPANPARTS
J TT-H15
brak
JAPANPARTS
TT-184
brak
JAPANPARTS
TT-189
brak
JAPANPARTS
TT-H04
brak
JAPANPARTS
TT-H15
brak
JAPANPARTS
TV-189
brak
JAPANPARTS
TV-600
brak
JAPANPARTS
TV-850
brak
JAPANPARTS
TV-H18
brak
JAPANPARTS
1770011
brak
SASIC
1770012
brak
SASIC
CA4PK853
brak
SNR
CA4PK860
brak
SNR
500 682
brak
TOPRAN
537 0132 10
brak
INA
4PK0855
brak
RUVILLE/FAG
VKMC 31122-2
brak
SKF

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1040850 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.