Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 865 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 865 K 4 HUTCHINSON

865 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

865K4

numer części:

865 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 865
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 865 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
MITSUBISHI      MD069671
MITSUBISHI      MD106658
NISSAN      11720-V7300
NISSAN      11720-V7301
NISSAN      11720-V7310
NISSAN      11720-V7311
NISSAN      11920-1E400
PEUGEOT      1280-25
SUZUKI      90916-02424
SUZUKI      90916-02433
TOYOTA      90916-02424
TOYOTA      99364-00870
TOYOTA      99364-20870
TOYOTA      99365-20870
TOYOTA      99365-50870
TOYOTA      99365-80870
HYUNDAI      25211-21200
HYUNDAI      25212-21200
HYUNDAI      25212-21220
HYUNDAI      25212-24320
HYUNDAI      25212-24350
HYUNDAI      97713-2D510
KIA      25212-24350
KIA      97713-2D510
PROTON      MD069671
PROTON      MD106658
PROTON      PW502943
PROTON      PW510580

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 865 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 865 K 4 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.