Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28787 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28787 FEBI BILSTEIN

28787 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK872, 4PK873, 4PK874, 4PK875, 4PK876, 4PK877, 4PK878

numer części:

28787

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 875
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,060
Ilość żeber 4
nr EAN 4027816287872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28787 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (4PK875) pasuje do: HONDA JAZZ II, LEXUS ES, RX, MAZDA 121 II, 323 C V, 323 III, 323 P V, 323 S V, 626 II, DEMIO, TOYOTA 4 RUNNER III, AURIS, CAMRY, CARINA E VI 1.3-3.4 11.82-12.18

Pasek klinowy wielorowkowy 28787 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28787 producenta FEBI BILSTEIN

TOYOTA

9008091088, 9091602268, 9091602365, 9936400870, 9936420870, 9936480880, 9936490880

MAZDA

B3C718381, B3C718381A, B3C718381A8C, B3C718381A9C, B3C718381B, B3C718381B9F, B3C718381C9F, B3C718381X, B3P515908, B3P715908, B5A118381, B5A118907, B5A118907A, B63015907, B63015907A, B63015907A8C, B63015907A9F, B63015907B9F, B63015907A9C, F80815381, F808153818C, F808153819F, F808153819C

LEXUS

9008091088, 9091602268, 9091602365, 9936400870, 9936420870, 9936480880, 9936490880

numery OEM:
MAZDA      B3C7-18-381
MAZDA      B3C7-18-381A
MAZDA      B3C7-18-381A-8C
MAZDA      B3C7-18-381A9C
MAZDA      B3C7-18-381B
MAZDA      B3C7-18-381B9F
MAZDA      B3C7-18-381C9F
MAZDA      B3C7-18-381X
MAZDA      B3P5-15-908
MAZDA      B3P7-15-908
MAZDA      B5A1-18-381
MAZDA      B5A1-18-907
MAZDA      B5A1-18-907A
MAZDA      B630-15-907
MAZDA      B630-15-907A
MAZDA      B630-15-907A-8C
MAZDA      B630-15-907A9F
MAZDA      B630-15-907B9F
MAZDA      B63015907A9C
MAZDA      F808-15-381
MAZDA      F808-15-381-8C
MAZDA      F808-15-381-9F
MAZDA      F808153819C
TOYOTA      90080-91088
TOYOTA      90916-02268
TOYOTA      90916-02365
TOYOTA      99364-00870
TOYOTA      99364-20870
TOYOTA      99364-80880
TOYOTA      99364-90880
LEXUS      90080-91088
LEXUS      90916-02268
LEXUS      90916-02365
LEXUS      99364-00870
LEXUS      99364-20870
LEXUS      99364-80880
LEXUS      99364-90880

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28787 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.