Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK875 dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 DAYCO

4PK875 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4x875

numer części:

4PK875

producent:

DAYCO

Ilość żeber 4
nr EAN 8021787505184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 DAYCO

Pasek wielorowkowy (4PK875) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CONCERTO, CRX II, CRX III, JAZZ II, HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, ATOS, COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, GETZ 1.0-3.4 11.82-12.18

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 producenta DAYCO

RENAULT

7700729330

ROVER

GFB375

MITSUBISHI

1340A057, 1340A058, MD069671, MD106658, MD117358, MD118572

TOYOTA

9008091088, 9008091093, 9008091212, 9091602269, 9091602365, 9091602386, 9936420870, 9936420880, 99364208808P

MAZDA

B36015907A, B3C718381A, B3C718381B, B3P515908, B3P715908, B5A118381, B63015907, B63015907A, B63015907A8C, B63015907A9C, B63015907A9F, B63015907B, B63015907B9F, B63015907C9F, F80815381

HONDA

38920P08003, 38920PM3003, 38920PM3505, 56992P2T004, 56992P30004

NISSAN

1172024U00, 1172042L11, 1192030R11, 1192030R12, A192030R12

HYUNDAI

2521223000, 2521223020, 2521223021, 2521224320, 2521224350, 90916W2029

CHRYSLER

4668380AA, 4668380AC

LEXUS

9008091088, 9008091212, 9091602386

KIA

2521223000, B3C718381B

numery OEM:
CHRYSLER      4668380AA
CHRYSLER      4668380AC
HONDA      38920P08003
HONDA      38920PM3003
HONDA      38920PM3505
HONDA      56992P2T004
HONDA      56992P30004
MAZDA      B36015907A
MAZDA      B3C718381A
MAZDA      B3C718381B
MAZDA      B3P515908
MAZDA      B3P715908
MAZDA      B5A118381
MAZDA      B63015907
MAZDA      B63015907A
MAZDA      B63015907A8C
MAZDA      B63015907A9C
MAZDA      B63015907A9F
MAZDA      B63015907B
MAZDA      B63015907B9F
MAZDA      B63015907C9F
MAZDA      F80815381
MITSUBISHI      1340A057
MITSUBISHI      1340A058
MITSUBISHI      MD069671
MITSUBISHI      MD106658
MITSUBISHI      MD117358
MITSUBISHI      MD118572
NISSAN      1172024U00
NISSAN      1172042L11
NISSAN      1192030R11
NISSAN      1192030R12
NISSAN      A192030R12
RENAULT      7700729330
ROVER      GFB375
TOYOTA      9008091088
TOYOTA      9008091093
TOYOTA      9008091212
TOYOTA      9091602269
TOYOTA      9091602365
TOYOTA      9091602386
TOYOTA      9936420870
TOYOTA      9936420880
TOYOTA      99364208808P
TATA (TELCO)      279023116304
TATA (TELCO)      279023116307
HYUNDAI      2521223000
HYUNDAI      2521223020
HYUNDAI      2521223021
HYUNDAI      2521224320
HYUNDAI      2521224350
HYUNDAI      90916W2029
KIA      2521223000
KIA      B3C718381B
PROTON      MD118572
LEXUS      9008091088
LEXUS      9008091212
LEXUS      9091602386

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK875 DAYCO:

Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.