Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK875 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA

FB 4PK875 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK873, 4PK874, 4PK875, 4PK876, 4PK877

numer części:

FB 4PK875

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 875
nr EAN 4014870123109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60543218
CHRYSLER      0 4668 380AA
CHRYSLER      04668380AA
CHRYSLER      4668 380AC
CHRYSLER      4668380AC
HONDA      38920-PM3-003
HONDA      38920-PM3-014
HONDA      38920-PM5-A12
HONDA      38920-PO8-004
HONDA      38920PM3003
HONDA      38920PM3014
HONDA      38920PM5A12
HONDA      38920PO8004
HONDA      56992-P2T-003
HONDA      56992-P30-003
HONDA      56992-PO3-004
HONDA      56992P2T003
HONDA      56992P30003
HONDA      56992PO3004
MAZDA      3892-0P-M3003B
MAZDA      38920PM3003
MAZDA      38920PM3003B
MAZDA      B3C7-18-381
MAZDA      B3C7-18-381A9C
MAZDA      B3C7-18-381B9F
MAZDA      B3C7-18-381X
MAZDA      B3C718381
MAZDA      B3C718381A9C
MAZDA      B3C718381B9F
MAZDA      B3C718381X
MAZDA      B3P5-15-908
MAZDA      B3P515908
MAZDA      B630-15-907
MAZDA      B630-15-907A
MAZDA      B63015907
MAZDA      B63015907A
MAZDA      F808-15-381
MAZDA      F808-15-381X
MAZDA      F80815381
MAZDA      F808153819C
MAZDA      F80815381X
MITSUBISHI      MD069671
MITSUBISHI      MD106658
MITSUBISHI      MD118572
NISSAN      11720-59S01
NISSAN      1172059S01
NISSAN      11920-30R10
NISSAN      1192030R10
RENAULT      77 00 709 398
RENAULT      77 00 729 330
RENAULT      7700709398
RENAULT      7700729330
TOYOTA      90080-91088
TOYOTA      9008091088
TOYOTA      90916-02268
TOYOTA      90916-02365
TOYOTA      9091602268
TOYOTA      9091602365
TOYOTA      99364-80880
TOYOTA      9936480880
DACIA      77 00 709 398
DACIA      77 00 729 330
DACIA      7700709398
DACIA      7700729330
HYUNDAI      25212-21200
HYUNDAI      25212-21220
HYUNDAI      25212-23000
HYUNDAI      25212-23021
HYUNDAI      25212-24320
HYUNDAI      25212-24350
HYUNDAI      2521221200
HYUNDAI      2521221220
HYUNDAI      2521223000
HYUNDAI      2521223021
HYUNDAI      2521224320
HYUNDAI      2521224350
HYUNDAI      97713-22000
HYUNDAI      9771322000
HYUNDAI      MB3C7-18381B
HYUNDAI      MB3C718381B
KIA      25212-21200
KIA      25212-21220
KIA      25212-23000
KIA      25212-23021
KIA      25212-24320
KIA      25212-24350
KIA      2521221200
KIA      2521221220
KIA      2521223000
KIA      2521223021
KIA      2521224320
KIA      2521224350
KIA      97713-22000
KIA      9771322000
KIA      MB3C7-18381B
KIA      MB3C718381B
PROTON      MD069671
PROTON      PW510580
LEXUS      90080-91088
LEXUS      9008091088
LEXUS      90916-02268
LEXUS      90916-02365
LEXUS      9091602268
LEXUS      9091602365
LEXUS      99364-80880
LEXUS      9936480880

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.