Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK875 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA

FB 4PK875 Pasek klinowy wielorowkowy INA
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK873, 4PK874, 4PK875, 4PK876, 4PK877

numer części:

FB 4PK875

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 875
nr EAN 4014870123109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 producenta INA

ALFA ROMEO

60543218

RENAULT

7700709398, 7700729330

MITSUBISHI

MD069671, MD106658, MD118572

MAZDA

38920PM3003B, 38920PM3003, B3C718381, B3C718381A9C, B3C718381B9F, B3C718381X, B3P515908, B63015907, B63015907A, F80815381, F80815381X, F808153819C

HONDA

38920PM3003, 38920PM3014, 38920PM5A12, 38920PO8004, 56992P2T003, 56992P30003, 56992PO3004

NISSAN

1172059S01, 1192030R10

HYUNDAI

2521221200, 2521221220, 2521223000, 2521223021, 2521224320, 2521224350, 9771322000, MB3C718381B

KIA

2521221200, 2521221220, 2521223000, 2521223021, 2521224320, 2521224350, 9771322000, MB3C718381B

TOYOTA

9008091088, 9091602268, 9091602365, 9936480880

CHRYSLER

04668380AA, 4668380AC

LEXUS

9008091088, 9091602268, 9091602365, 9936480880

numery OEM:
ALFA ROMEO      60543218
CHRYSLER      0 4668 380AA
CHRYSLER      04668380AA
CHRYSLER      4668 380AC
CHRYSLER      4668380AC
HONDA      38920-PM3-003
HONDA      38920-PM3-014
HONDA      38920-PM5-A12
HONDA      38920-PO8-004
HONDA      38920PM3003
HONDA      38920PM3014
HONDA      38920PM5A12
HONDA      38920PO8004
HONDA      56992-P2T-003
HONDA      56992-P30-003
HONDA      56992-PO3-004
HONDA      56992P2T003
HONDA      56992P30003
HONDA      56992PO3004
MAZDA      3892-0P-M3003B
MAZDA      38920PM3003
MAZDA      38920PM3003B
MAZDA      B3C7-18-381
MAZDA      B3C7-18-381A9C
MAZDA      B3C7-18-381B9F
MAZDA      B3C7-18-381X
MAZDA      B3C718381
MAZDA      B3C718381A9C
MAZDA      B3C718381B9F
MAZDA      B3C718381X
MAZDA      B3P5-15-908
MAZDA      B3P515908
MAZDA      B630-15-907
MAZDA      B630-15-907A
MAZDA      B63015907
MAZDA      B63015907A
MAZDA      F808-15-381
MAZDA      F808-15-381X
MAZDA      F80815381
MAZDA      F808153819C
MAZDA      F80815381X
MITSUBISHI      MD069671
MITSUBISHI      MD106658
MITSUBISHI      MD118572
NISSAN      11720-59S01
NISSAN      1172059S01
NISSAN      11920-30R10
NISSAN      1192030R10
RENAULT      77 00 709 398
RENAULT      77 00 729 330
RENAULT      7700709398
RENAULT      7700729330
TOYOTA      90080-91088
TOYOTA      9008091088
TOYOTA      90916-02268
TOYOTA      90916-02365
TOYOTA      9091602268
TOYOTA      9091602365
TOYOTA      99364-80880
TOYOTA      9936480880
DACIA      77 00 709 398
DACIA      77 00 729 330
DACIA      7700709398
DACIA      7700729330
HYUNDAI      25212-21200
HYUNDAI      25212-21220
HYUNDAI      25212-23000
HYUNDAI      25212-23021
HYUNDAI      25212-24320
HYUNDAI      25212-24350
HYUNDAI      2521221200
HYUNDAI      2521221220
HYUNDAI      2521223000
HYUNDAI      2521223021
HYUNDAI      2521224320
HYUNDAI      2521224350
HYUNDAI      97713-22000
HYUNDAI      9771322000
HYUNDAI      MB3C7-18381B
HYUNDAI      MB3C718381B
KIA      25212-21200
KIA      25212-21220
KIA      25212-23000
KIA      25212-23021
KIA      25212-24320
KIA      25212-24350
KIA      2521221200
KIA      2521221220
KIA      2521223000
KIA      2521223021
KIA      2521224320
KIA      2521224350
KIA      97713-22000
KIA      9771322000
KIA      MB3C7-18381B
KIA      MB3C718381B
PROTON      MD069671
PROTON      PW510580
LEXUS      90080-91088
LEXUS      9008091088
LEXUS      90916-02268
LEXUS      90916-02365
LEXUS      9091602268
LEXUS      9091602365
LEXUS      99364-80880
LEXUS      9936480880

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK875 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.