Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 807 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 807 BOSCH

1 987 947 807 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 807
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 807
1 987 947 807
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

4 PK 884

numer części:

1 987 947 807

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 884
nr EAN 3165141183061

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 807 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK884) pasuje do: AUSTIN MAESTRO; BMW 3 (E46), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53); HONDA JAZZ II; KIA CARENS I, CARENS II, CLARUS, RIO I, SEPHIA, SHUMA 1.3-3.4D 10.82-
numery OEM:
AUDI      053 903 137 A
AUSTIN      GMB 40890
BMW      11 28 1 739 470
BMW      64 55 7 786 705
GMC      1340640
GMC      90571757
MAZDA      B307-18-381
MAZDA      B366-15-908A
MAZDA      B630-15-907B
MAZDA      BGBF-18-381
MITSUBISHI      MB 36615907
MITSUBISHI      MD117356
MITSUBISHI      MD118572
NISSAN      11720 59S01
NISSAN      11950 71E10
OPEL      1340640
OPEL      90571757
RENAULT      77 00 709 398
RENAULT      77 00 717 899
RENAULT      77 00 718 261
ROVER      AHU 2174
ROVER      GMB 40890
SUBARU      80921 3030
TOYOTA      99364 00880
TOYOTA      99364 00890
TOYOTA      99364 50880
TOYOTA      99364 50890
VAUXHALL      1340640
VAUXHALL      90571757
VOLKSWAGEN      053 903 137 A
KIA      0K038 15907
KIA      0K21A 18381
KIA      0K30A 15908A
PROTON      MD118572

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 807 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 807 BOSCH:

2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.