Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 112-4PK850 ashika

Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK850 ASHIKA

112-4PK850 Pasek klinowy wielorowkowy ASHIKA
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

112-4PK850

producent:

ASHIKA

Parametr 4PK0850
Ilość żeber 4
Długość [mm] 850
nr EAN 8033001462098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK850 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      38920-P04-003
HONDA      38920-P04-004
HONDA      38920PW0505
MAZDA      B3C7-15-907C
MAZDA      B61P15907A9F
MAZDA      BPE8-15-908
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
NISSAN      11950-9F610
NISSAN      119509F600
NISSAN      119509F605
NISSAN      119509F610
SUZUKI      17521-84H00
SUZUKI      4918060B20
TOYOTA      9936370630
TOYOTA      99364-20850
TOYOTA      99364-30850
TOYOTA      99364-80850
TOYOTA      9936410850
HYUNDAI      97713-29000
KIA      MB3C715907C

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK850 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK850 ASHIKA:

2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.