Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 855 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 855 K 4 HUTCHINSON

855 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

855K4

numer części:

855 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 855
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 855 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      038260849
AUDI      050903137B
AUDI      050903137C
AUDI      058260849
AUDI      058260849A
AUDI      06B260849A
BMW      64 55 1 727 378
CITROËN      1280-27
CITROËN      1280-59
CITROËN      96019294
CITROËN      96019295
CITROËN      96138810
FIAT      46451652
FIAT      46542303
FIAT      7743660
FIAT      7799581
LANCIA      46451652
LANCIA      46542303
LANCIA      7799581
MAZDA      B61P-15-907A
MAZDA      B61P-15-907B
MAZDA      B61P-15-907B9F
MAZDA      BP4W-15-907B
NISSAN      11720-V7302
NISSAN      11920-0H600
NISSAN      11920-0H610
NISSAN      11950-9F610
NISSAN      A1720-V7302
PEUGEOT      1280-59
PEUGEOT      5750-80
PEUGEOT      96019295
SKODA      06B260849A
SKODA      06B260849B
SKODA      06B260849D
SUBARU      73013-PA000
SUZUKI      95141-55C10
VOLKSWAGEN      058260849
VOLKSWAGEN      058260849A
VOLKSWAGEN      06B260849A
HYUNDAI      97713-2D100
HYUNDAI      97713-2E000
KIA      97713-2D100
KIA      97713-4E000
LAND ROVER      STC2326

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 855 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 855 K 4 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.