Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK850 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 INA

FB 4PK850 Pasek klinowy wielorowkowy INA
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK848, 4PK849, 4PK850, 4PK851, 4PK852

numer części:

FB 4PK850

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 850
nr EAN 4014870125967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 producenta INA

TOYOTA

9936400850, 9936410850, 9936420850, 9936430850, 9936480850

MAZDA

B3C715907C, B61P15907A, BPE815908

SUBARU

890214470, 9194008500

SUZUKI

4918060B20

HYUNDAI

2521226000, 9771329000, 9771329500

CHRYSLER

04668241, 04668241AC, 4612229, 4668241, 4668241AC

NISSAN

1172042L01, 1172042L03, 1192053J20, 11920V7302, 119509F610

KIA

2521226000, 9771329000, 9771329500

numery OEM:
CHRYSLER      0 4668 241
CHRYSLER      0 4668 241AC
CHRYSLER      04668241
CHRYSLER      04668241AC
CHRYSLER      4612 229
CHRYSLER      4612229
CHRYSLER      4668 241
CHRYSLER      4668 241AC
CHRYSLER      4668241
CHRYSLER      4668241AC
MAZDA      B3C7-15-907C
MAZDA      B3C715907C
MAZDA      B61P-15-907A
MAZDA      B61P15907A
MAZDA      BPE8-15-908
MAZDA      BPE815908
NISSAN      11720-42L01
NISSAN      11720-42L03
NISSAN      1172042L01
NISSAN      1172042L03
NISSAN      11920-53J20
NISSAN      11920-V7302
NISSAN      1192053J20
NISSAN      11920V7302
NISSAN      11950-9F610
NISSAN      119509F610
SUBARU      89021-4470
SUBARU      890214470
SUBARU      91940-08500
SUBARU      9194008500
SUZUKI      49180-60B20
SUZUKI      4918060B20
TOYOTA      99364-00850
TOYOTA      99364-10850
TOYOTA      99364-20850
TOYOTA      99364-30850
TOYOTA      99364-80850
TOYOTA      9936400850
TOYOTA      9936410850
TOYOTA      9936420850
TOYOTA      9936430850
TOYOTA      9936480850
HYUNDAI      25212-26000
HYUNDAI      2521226000
HYUNDAI      97713-29000
HYUNDAI      97713-29500
HYUNDAI      9771329000
HYUNDAI      9771329500
KIA      25212-26000
KIA      2521226000
KIA      97713-29000
KIA      97713-29500
KIA      9771329000
KIA      9771329500
LEXUS      99364-00850
LEXUS      99364-10850
LEXUS      99364-20850
LEXUS      99364-30850
LEXUS      99364-80850
LEXUS      9936400850
LEXUS      9936410850
LEXUS      9936420850
LEXUS      9936430850
LEXUS      9936480850

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK850 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.