Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1042 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1042 SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1042

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 113
Długość [mm] 1042
nr EAN 3413521205217

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1042 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1042) pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 PICASSO, C4 CACTUS 1.2-2.0D 08.91-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60666949
ALFA ROMEO      60813756
ALFA ROMEO      60815889
ALFA ROMEO      71753677
AUDI      06F260849E
CITROËN      5750-W2
CITROËN      5750-XW
CITROËN      9819833380
FIAT      60617860
FIAT      60617861
FIAT      60666949
FIAT      71753677
FIAT      9633010480
FORD      1227543
FORD      7198532
LANCIA      60666949
LANCIA      71753677
MAZDA      N3A1-15-908
OPEL      9819833380
PEUGEOT      5750-W1
PEUGEOT      5750-XW
PEUGEOT      9819833380
SEAT      028903137BB
SEAT      028903137T
SEAT      06F260849E
SKODA      06F260849E
VAUXHALL      3648572
VAUXHALL      9807654480
VAUXHALL      9819833380
VOLKSWAGEN      028903137BB
VOLKSWAGEN      028903137T
VOLKSWAGEN      06F260849E
VAG      028903137B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1042 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.