Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1130 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1130 SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1130

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 118
Długość [mm] 1130
nr EAN 3413521205095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1130 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1130) pasuje do: MERCEDES CITAN (MPV), CLA SHOOTING BRAKE (X117), GLA (X156), AUDI A1, A3, A5, A6 C7, A7, Q5, Q8, TT, CUPRA FORMENTOR, DACIA DUSTER, LOGAN II 1.5D-3.0D 08.03-
numery OEM:
HYUNDAI      37330-29000
DACIA      117203527R
DACIA      117200278R
DACIA      117202608R
DACIA      8200821816
VOLKSWAGEN      06L903137A
VOLKSWAGEN      06L 903 137 A
VAUXHALL      9110599
SKODA      06L903137A
SKODA      06L 903 137 A
SEAT      06L903137A
SEAT      06L 903 137 A
RENAULT      8200821816
RENAULT      117203527R
RENAULT      117200278R
RENAULT      117202608R
RENAULT      7700114730
PORSCHE      06L903137A
PORSCHE      06L 903 137 A
PEUGEOT      5750-TK
PEUGEOT      5750-A6
OPEL      4402599
MERCEDES-BENZ      A6079930096
MERCEDES-BENZ      6079930096
LADA      117203527R
CITROËN      5750-TK
CITROËN      5750-J5
AUDI      06L903137A
AUDI      06L 903 137 A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1130 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.