Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD010 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ

KD010 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD005, 02KD006, 02KD706, 05KD030, 06KD008, 06KD034, C111

numer części:

KD010

producent:

DOLZ

Ilość zębów 136
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
Długość [mm] 1295
dla numeru artykułu C111
nr EAN 8430632500104

skład zestawu:
02KD005 Śruba koła pasowego
02KD006 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD030 Pasek rozrządu
06KD008 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD034 Rolka napinająca paska rozrządu
C111 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN AX, SAXO, XSARA, NISSAN MICRA II, PEUGEOT 106 I, 106 II, 106 II/HATCHBACK, ROVER 100 / METRO 1.5D 06.94-07.04

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.