Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.6 HDI 90 (MF9HX) (2005.07-2008.05) 90km » KD010 dolz
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.6 Hdi 90 (mf9hx) (2005.07-2008.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ

KD010 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
234.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD005, 02KD006, 02KD706, 05KD030, 06KD008, 06KD034, C111

numer części:

KD010

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów136
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Długość [mm]1295
dla numeru artykułuC111
nr EAN8430632500104

skład zestawu:
02KD005 Śruba koła pasowego
02KD006 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD030 Pasek rozrządu
06KD008 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD034 Rolka napinająca paska rozrządu
C111 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN AX, SAXO, XSARA, NISSAN MICRA II, PEUGEOT 106 I, 106 II, 106 II/HATCHBACK, ROVER 100 / METRO 1.5D 06.94-07.04
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD010 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.