Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1148 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR

33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1148

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 109
Długość [mm] 1148
nr EAN 3413521205071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1148) pasuje do: CITROEN C4 I, JUMPER I, ZX, ZX/HATCHBACK, DAIHATSU CHARADE VIII, FORD GALAXY MK I, INFINITI FX, G, MITSUBISHI 3000 GT, OPEL MOVANO A 1.33-3.5 09.89-

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 producenta SNR

VOLKSWAGEN

028260849L, 028260849N

RENAULT

7700853230, 8200833566

CITROËN

5750K0, 5750VC, 5750VZ

PEUGEOT

5750E9, 5750VC, 5750VV, 5750VZ

SEAT

028260849L, 028260849N

MITSUBISHI

MB813600, MB879764

FORD

1135719, 7198530

SUZUKI

3534086CA0, 3534086CB0

OPEL

4418808, 4406189, 4506181, 4506189, 93196383

INFINITI

117204P10A

TOYOTA

90916W2023

DAIHATSU

90916W2023

FIAT

46798891, 9617012680

numery OEM:
CITROËN      5750-K0
CITROËN      5750-VC
CITROËN      5750-VZ
DAIHATSU      90916-W2023
FIAT      46798891
FIAT      9617012680
FORD      1135719
FORD      7198530
MITSUBISHI      MB813600
MITSUBISHI      MB879764
NISSAN      11720-4P10A
OPEL      44 18 808
OPEL      4406189
OPEL      4418808
OPEL      4506181
OPEL      4506189
OPEL      93196383
PEUGEOT      5750-E9
PEUGEOT      5750-VC
PEUGEOT      5750-VV
PEUGEOT      5750-VZ
RENAULT      7700853230
RENAULT      8200833566
SEAT      028260849L
SEAT      028260849N
SUZUKI      35340-86CA0
SUZUKI      35340-86CB0
TOYOTA      90916-W2023
VAUXHALL      9198522
VOLKSWAGEN      028260849L
VOLKSWAGEN      028260849N
VAG      037260849A
INFINITI      11720-4P10A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1148 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.