Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1180 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1180 SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1180

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 116
Długość [mm] 1180
nr EAN 3413521205040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1180 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1180) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, S90 II, V40, V60 I, V70 III, V90 II, XC60 I, XC60 II, XC70 II, XC90 II, ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500L, 500X, PANDA 1.3D-2.4D 10.04-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      038903137AA
VAUXHALL      55185077
TOYOTA      90916-02674
SUZUKI      17521-85E00
SUBARU      17521-85E00
SKODA      038903137AA
SEAT      038903137AA
ROVER      GMB61180
PEUGEOT      5750-XJ
OPEL      6340615
MG      GMB61180
MAZDA      1E05-18-381
LANCIA      55202377
LANCIA      46820062
FORD      1004484
FORD      1539603
FIAT      9652746480
FIAT      55202377
FIAT      46820062
FIAT      55185077
FIAT      9642430680
DAIHATSU      90048-31070
DAIHATSU      90048-31071
CITROËN      5750-VR
CITROËN      5750-QS
CITROËN      5750-XJ
CHRYSLER      46820062
AUDI      038903137AA
ALFA ROMEO      55185077
CADILLAC      12578000

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1180 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.