Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1180 dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 DAYCO

6PK1180 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x1180

numer części:

6PK1180

producent:

DAYCO

Ilość żeber 6
nr EAN 8021787507003

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK1180) pasuje do: VOLVO 440, 460, S60 II, S60 III, S80 II, S90 II, V40, V60 I, V60 II, V70 III, V90 II, XC40, XC60 I, XC60 II, XC70 II, XC90 II, ALFA ROMEO MITO 1.0-2.8 10.82-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 producenta DAYCO

SUZUKI

1752185E00

CADILLAC

12578000, 12578002

FIAT

46820062, 55185077, 55205286, 9642430680, 9652746380, 9652746480

RENAULT

7700729751, 7700743549

BMW

11281470027, 11281747277, 11287636368

VOLVO

31430015, 3470280

FORD

1004484, 1539603, 96MF6C301AC, 98MF6C301AC, 9S518620CA

ROVER

GMB61180, GMB61185

MAZDA

1E0518381

OPEL

55185077, 6340615

ALFA ROMEO

55185077

LANCIA

46820062

SKODA

038903137AA, 038903137L, 03890313AA

numery OEM:
ALFA ROMEO      55185077
AUDI      028260849A
AUDI      028260849F
AUDI      038903137AA
AUDI      038903137L
BMW      11281470027
BMW      11281747277
BMW      11287636368
CITROËN      5750GH
CITROËN      5750VR
DAIHATSU      9004831070
DAIHATSU      9004831088
FIAT      46820062
FIAT      55185077
FIAT      55205286
FIAT      9642430680
FIAT      9652746380
FIAT      9652746480
FORD      1004484
FORD      1539603
FORD      96MF6C301AC
FORD      98MF6C301AC
FORD      9S518620CA
LANCIA      46820062
MAZDA      1E0518381
MERCEDES-BENZ      0099974092
MERCEDES-BENZ      A0099974092
OPEL      55185077
OPEL      6340615
PEUGEOT      5750GG
PEUGEOT      5750VR
RENAULT      7700729751
RENAULT      7700743549
ROVER      GMB61180
ROVER      GMB61185
SEAT      038903137AA
SEAT      038903137L
SKODA      038903137AA
SKODA      038903137L
SKODA      03890313AA
SUBARU      1752185E00
SUZUKI      1752185E00
VAUXHALL      55185077
VAUXHALL      6340615
VOLVO      31430015
VOLVO      3470280
VOLKSWAGEN      028260849F
VOLKSWAGEN      038903137AA
VOLKSWAGEN      038903137L
VOLKSWAGEN      06H903137J
VOLKSWAGEN      6H903137J
VAG      028260849A
VAG      028260849F
VAG      038903137AA
VAG      038903137L
VAG      03890313AA
CADILLAC      12578000
CADILLAC      12578002
LAND ROVER      GMB61185

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1180 DAYCO:

Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.