Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28932 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28932 FEBI BILSTEIN

28932 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1184, 6PK1185, 6PK1186, 6PK1187, 6PK1188, 6PK1189, 6PK1190, 6PK1191, 6PK1192

numer części:

28932

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1187
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,121
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28932 FEBI BILSTEIN

numery OEM:
CITROËN      5750.GG
CITROËN      5750.GH
CITROËN      5750.M3
CITROËN      5750.VR
PEUGEOT      5750.FK
PEUGEOT      5750.VJ
RENAULT      77 00 105 888
RENAULT      77 00 850 766
RENAULT      77 00 853 616
RENAULT      82 00 089 047
RENAULT      82 00 846 156
SEAT      032 145 933
SEAT      032 145 933 T
SEAT      036 145 933 AE
SEAT      32 145 933
SEAT      32 145 933 T
SEAT      36 145 933 AE
VOLKSWAGEN      032 145 933
VOLKSWAGEN      032 145 933 T
VOLKSWAGEN      036 145 933 AE
VOLKSWAGEN      32 145 933
VOLKSWAGEN      32 145 933 T
VOLKSWAGEN      36 145 933 AE

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28932 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.