Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1190 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 CONTITECH

6PK1190 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (52 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1188, 6 PK 1189, 6 PK 1190, 6 PK 1191, 6 PK 1192

numer części:

6PK1190

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,126
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1190
nr EAN 4010858482466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1190) pasuje do: BMW 7 (E38), CADILLAC CTS, CTS SPORT, SRX, STS, CHRYSLER SEBRING, CITROEN C5 I, C5 II/KOMBI, JUMPY I, XM, DAIHATSU CUORE VII, DODGE AVENGER 1.0LPG-5.4 10.82-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 ma zastosowanie do modeli samochodów

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 producenta CONTITECH

CADILLAC

12621991

RENAULT

7700105888, 7700850766, 7700853616, 8200089047, 8200846156

BMW

11281710958, 11281741427, 11287636362, 1710958, 7636362

CITROËN

117719, 5750FG, 5750VJ, E117719

DODGE

4891704AA

PEUGEOT

5750VJ, E117719

LANCIA

9641069580, 9651764380

FIAT

9641069580, 9651764380

VOLKSWAGEN

036145933AE

MAZDA

SH0115909A, SH0115909

CHRYSLER

4891704AA

numery OEM:
BMW      11281710958
BMW      11281741427
BMW      11287636362
BMW      1710958
BMW      7636362
CHRYSLER      4891704AA
CITROËN      117719
CITROËN      5750FG
CITROËN      5750VJ
CITROËN      E117719
DAIHATSU      9004831091
DODGE      4891704AA
FIAT      9641069580
FIAT      9651764380
HONDA      31110RJAJ01
LANCIA      9641069580
LANCIA      9651764380
MAZDA      SH01-15-909A
MAZDA      SH0115909
PEUGEOT      5750VJ
PEUGEOT      E117719
RENAULT      7700105888
RENAULT      7700850766
RENAULT      7700853616
RENAULT      8200089047
RENAULT      8200846156
VOLKSWAGEN      036145933AE
CADILLAC      12621991

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1190 CONTITECH:

Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Zbigniew, Kraśnik
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
Artur, Żychlin
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, ZĄBKI
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.