Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 4PK665 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK665 CONTITECH

4PK665 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
17.99 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numery handlowe:

4 PK 663, 4 PK 664, 4 PK 665, 4 PK 666, 4 PK 667

numer części:

4PK665

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,053
Ilość żeber 4
Długość [mm] 665
nr EAN 4010858530105
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK665 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (4PK665) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, PUNTO; ALFA ROMEO MITO; CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK; DAEWOO KALOS, MATIZ 0.8-1.4LPG 02.95-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46736814
ALFA ROMEO      46809420
ALFA ROMEO      55232447
ALFA ROMEO      71719738
ALFA ROMEO      71769759
CHRYSLER      46736814
CHRYSLER      71769759
FIAT      46736814
FIAT      46809420
FIAT      55232447
FIAT      71719738
FIAT      71769759
FORD      1535430
FORD      1739309
FORD      1818385
FORD      9S518620AA
FORD      DS518620AA
LANCIA      46736814
LANCIA      46809420
LANCIA      55232447
LANCIA      71719738
LANCIA      71769759
MAZDA      ZZS418381
OPEL      1340040
OPEL      95512815
OPEL      95522260
VAUXHALL      95512815
VAUXHALL      95522260
CHEVROLET      25183061
CHEVROLET      25183065
CHEVROLET      96239408
CHEVROLET      96570670
DAEWOO      25183061
DAEWOO      25183065
DAEWOO      96239408
DAEWOO      96570670

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK665 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK665 CONTITECH:

2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-02
 5/5
????
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2020-10-18
 5/5
ok
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.