Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1180 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1180 K 6 HUTCHINSON

1180 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1180K6

numer części:

1180 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1180
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1180 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      028260849A
AUDI      028260849F
AUDI      038903137AA
BMW      11 28 7 636 368
CHRYSLER      46820062
DAIHATSU      90048-31070
DAIHATSU      90048-31071
FIAT      46820062
FIAT      55202377
FIAT      55202586
FIAT      9642430680
FORD      1004484
FORD      1539603
FORD      96MF6C301AC
HONDA      56992-P5T-G00
HONDA      56992-P5T-G01
LANCIA      46820062
LANCIA      55202377
MAZDA      1E05-18-381
MAZDA      96MF6C301AC
MAZDA      FEMJ-18-381
MG      GMB61180
MG      PQS101030
ROVER      GMB61180
ROVER      GMB61185
ROVER      PQS101030
SEAT      032145933
SEAT      032145933T
SEAT      038903137AA
SEAT      038903137L
SKODA      038903137AA
SKODA      038903137L
TOYOTA      90916-02674
VOLVO      31430015
VOLKSWAGEN      032145933
VOLKSWAGEN      032145933T
VOLKSWAGEN      038903137AA
VOLKSWAGEN      038903137L
CADILLAC      12578000
CADILLAC      12578002
LAND ROVER      GMB61185
LAND ROVER      PQS101030

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1180 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1180 K 6 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.