Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1180 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 INA

FB 6PK1180 Pasek klinowy wielorowkowy INA
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1178, 6PK1179, 6PK1180, 6PK1181, 6PK1182

numer części:

FB 6PK1180

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1180
nr EAN 4014870117771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 producenta INA

SUZUKI

1752185E00

FIAT

46820062, 55185077, 55202586, 71745115

BMW

11281747277

VOLVO

31430015

FORD

1004484, 1539603, 96MF6C301AC, 9S518620CA

MAZDA

1E0518381

OPEL

55185077, 6340615

SKODA

028260849A, 038903137AA, 038903137L

VOLKSWAGEN

028260849A, 038903137AA, 038903137L

numery OEM:
AUDI      028 260 849 A
AUDI      028260849A
AUDI      038 903 137 AA
AUDI      038 903 137 L
AUDI      038903137AA
AUDI      038903137L
BMW      11 28 1 747 277
BMW      11281747277
FIAT      46820062
FIAT      55185077
FIAT      55202586
FIAT      71745115
FORD      1004484
FORD      1539603
FORD      96MF-6C301-AC
FORD      96MF6C301AC
FORD      9S51 8620 CA
FORD      9S518620CA
MAZDA      1E05-18-381
MAZDA      1E0518381
MERCEDES-BENZ      009 997 40 92
MERCEDES-BENZ      0099974092
MERCEDES-BENZ      A 009 997 40 92
MERCEDES-BENZ      A0099974092
OPEL      55185077
OPEL      63 40 615
OPEL      6340615
RENAULT      11 72 022 75R
RENAULT      117202275R
SEAT      028 260 849 A
SEAT      028260849A
SEAT      038 903 137 AA
SEAT      038 903 137 L
SEAT      038903137AA
SEAT      038903137L
SKODA      028 260 849 A
SKODA      028260849A
SKODA      038 903 137 AA
SKODA      038 903 137 L
SKODA      038903137AA
SKODA      038903137L
SUZUKI      17521-85E00
SUZUKI      1752185E00
VAUXHALL      55185077
VAUXHALL      63 40 615
VAUXHALL      6340615
VOLVO      31430015
VOLKSWAGEN      028 260 849 A
VOLKSWAGEN      028260849A
VOLKSWAGEN      038 903 137 AA
VOLKSWAGEN      038 903 137 L
VOLKSWAGEN      038903137AA
VOLKSWAGEN      038903137L
DACIA      11 72 022 75R
DACIA      117202275R
MINI      11 28 1 747 277
MINI      11281747277

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1180 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.