Liczba zębów 1 | 169 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 3 | |
Masa [g] | 1970 | |
Szerokość 1 [mm] | 24 | |
nr EAN | 3413521187902 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP453.060 SNR
OPEL | 1334041 | |
OPEL | 1334050 | |
OPEL | 1334119 | |
OPEL | 1334137 | |
OPEL | 1334170 | |
OPEL | 4817801 | |
OPEL | 5636358 | |
OPEL | 5636425 | |
OPEL | 5636563 | |
OPEL | 5636738 | |
OPEL | 6334000 | |
OPEL | 636726 | |
OPEL | 636737 | |
VAUXHALL | 24579450 | |
VAUXHALL | 90411774 | |
VAUXHALL | 90443549 | |
VAUXHALL | 90444311 | |
VAUXHALL | 90530125 | |
VAUXHALL | 90531681 | |
VAUXHALL | 9128726 | |
VAUXHALL | 9128738 | |
VAUXHALL | 9158004 | |
VAUXHALL | 9192370 | |
VAUXHALL | 92064250 | |
VAUXHALL | 92065969 | |
VAUXHALL | 92226211 | |
VAUXHALL | 95507627 | |
VAUXHALL | R1160032 | |
CHEVROLET | 09158004 | |
CHEVROLET | 24409355 | |
CHEVROLET | 24579450 | |
CHEVROLET | 90371764 | |
CHEVROLET | 9128738 | |
CHEVROLET | 9158004 | |
CHEVROLET | 9192370 | |
CHEVROLET | 92063917 | |
CHEVROLET | 92065969 | |
CHEVROLET | 92226211 | |
CHEVROLET | 95507627 | |
CHEVROLET | 96353151 | |
DAEWOO | 24579450 | |
DAEWOO | 90466343 | |
DAEWOO | 9128738 | |
DAEWOO | 9158004 | |
DAEWOO | 92063917 | |
DAEWOO | 92065969 | |
DAEWOO | 92066312 | |
DAEWOO | 92226211 | |
DAEWOO | 95507627 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP453.060 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP453.060 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.