Liczba zębów 1 | 135 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 1 | |
Masa [g] | 1564 | |
Szerokość 1 [mm] | 19 | |
nr EAN | 3413521183607 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.140 SNR
AUDI | 030109243F | |
AUDI | 030109243J | |
AUDI | 030109243K | |
SEAT | 030109119H | |
SEAT | 030109119M | |
SEAT | 030109119S | |
SEAT | 030109243J | |
SEAT | 030109243K | |
SEAT | 030121005N | |
SEAT | 030121005NX | |
SEAT | 030121005T | |
SEAT | 030121005TX | |
SEAT | 030121008D | |
SEAT | 030121008DX | |
SEAT | 030121008M | |
SKODA | 030109243J | |
SKODA | 030109243K | |
SKODA | 030121005N | |
SKODA | 030121005NX | |
SKODA | 030121005T | |
SKODA | 030121005TX | |
SKODA | 030121008D | |
SKODA | 030121008DX | |
SKODA | 030121008M | |
VOLKSWAGEN | 030109119H | |
VOLKSWAGEN | 030109119M | |
VOLKSWAGEN | 030109119S | |
VOLKSWAGEN | 030109243J | |
VOLKSWAGEN | 030109243K | |
VOLKSWAGEN | 030121005N | |
VOLKSWAGEN | 030121005NX | |
VOLKSWAGEN | 030121005T | |
VOLKSWAGEN | 030121005TX | |
VOLKSWAGEN | 030121008D | |
VOLKSWAGEN | 030121008DX | |
VOLKSWAGEN | 030121008M |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.140 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.140 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.