Liczba zębów 1 | 141 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 4 | |
Masa [g] | 2814 | |
Szerokość 1 [mm] | 25 | |
nr EAN | 3413521124525 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.370 SNR
AUDI | 038109119M | |
AUDI | 038109243 | |
AUDI | 038109243F | |
AUDI | 038109243G | |
AUDI | 038109243H | |
AUDI | 038109243N | |
AUDI | 038109244R | |
AUDI | 038121011 | |
AUDI | 038121011A | |
AUDI | 038121011AX | |
AUDI | 38109243 | |
SEAT | 038109119M | |
SEAT | 038109243 | |
SEAT | 038109243D | |
SEAT | 038109243F | |
SEAT | 038109243G | |
SEAT | 038109243H | |
SEAT | 038109243N | |
SEAT | 038109244R | |
SEAT | 038121011A | |
SEAT | 038121011AV | |
SEAT | 038121011AX | |
SKODA | 038109119M | |
SKODA | 038109243 | |
SKODA | 038109243D | |
SKODA | 038109243F | |
SKODA | 038109243G | |
SKODA | 038109243H | |
SKODA | 038109243N | |
SKODA | 038109244R | |
SKODA | 038121011A | |
SKODA | 038121011AX | |
VOLKSWAGEN | 038109119M | |
VOLKSWAGEN | 038109243 | |
VOLKSWAGEN | 038109243D | |
VOLKSWAGEN | 038109243F | |
VOLKSWAGEN | 038109243G | |
VOLKSWAGEN | 038109243H | |
VOLKSWAGEN | 038109243N | |
VOLKSWAGEN | 038109244R | |
VOLKSWAGEN | 038121011A | |
VOLKSWAGEN | 038121011AV | |
VOLKSWAGEN | 038121011AX |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.370 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.370 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020