Liczba zębów 1 | 150 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 2380 | |
Szerokość 1 [mm] | 23,00 | |
nr EAN | 3413521608667 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.450 SNR
AUDI | 06A121011C | |
AUDI | 06A121011E | |
AUDI | 06A121011F | |
AUDI | 06A121011FX | |
AUDI | 06A121011HX | |
AUDI | 06A121011L | |
AUDI | 06A121011LX | |
AUDI | 06A121011T | |
AUDI | 06A121011TX | |
AUDI | 06A121012 | |
AUDI | 06A121012E | |
AUDI | 06A121012G | |
AUDI | 06A121012GX | |
AUDI | 06A121012X | |
AUDI | 06B109119A | |
AUDI | 06B109119F | |
AUDI | 06B109477A | |
SEAT | 06A121011F | |
SEAT | 06A121011FX | |
SEAT | 06A121011HX | |
SEAT | 06A121011L | |
SEAT | 06A121011LV | |
SEAT | 06A121011LX | |
SEAT | 06A121011T | |
SEAT | 06A121011TX | |
SEAT | 06A121012 | |
SEAT | 06A121012G | |
SEAT | 06A121012GX | |
SEAT | 06A121012X | |
SEAT | 06B109119A | |
SEAT | 06B109119F | |
SEAT | 06B109477A | |
SKODA | 06A121011F | |
SKODA | 06A121011FX | |
SKODA | 06A121011HX | |
SKODA | 06A121011L | |
SKODA | 06A121011LX | |
SKODA | 06A121011T | |
SKODA | 06A121011TX | |
SKODA | 06A121012 | |
SKODA | 06A121012G | |
SKODA | 06A121012GX | |
SKODA | 06A121012X | |
SKODA | 06B109119A | |
SKODA | 06B109119F | |
SKODA | 06B109477A | |
VOLKSWAGEN | 06A121011C | |
VOLKSWAGEN | 06A121011E | |
VOLKSWAGEN | 06A121011F | |
VOLKSWAGEN | 06A121011FX | |
VOLKSWAGEN | 06A121011G | |
VOLKSWAGEN | 06A121011H | |
VOLKSWAGEN | 06A121011HX | |
VOLKSWAGEN | 06A121011L | |
VOLKSWAGEN | 06A121011LX | |
VOLKSWAGEN | 06A121011T | |
VOLKSWAGEN | 06A121011TX | |
VOLKSWAGEN | 06A121012 | |
VOLKSWAGEN | 06A121012E | |
VOLKSWAGEN | 06A121012G | |
VOLKSWAGEN | 06A121012GX | |
VOLKSWAGEN | 06A121012X | |
VOLKSWAGEN | 06B109119A | |
VOLKSWAGEN | 06B109119F | |
VOLKSWAGEN | 06B109477A |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.450 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.450 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.