| Liczba zębów 1 | 120 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 2182 |
| Szerokość 1 [mm] | 30 |
| nr EAN | 3413521186936 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.492 SNR
| AUDI | 038 109 244 N | |
| AUDI | 038109119N | |
| AUDI | 038109119P | |
| AUDI | 038109243M | |
| AUDI | 038109244J | |
| AUDI | 045109243F | |
| AUDI | 045121011B | |
| AUDI | 045121011BX | |
| DODGE | 68000 678AA | |
| DODGE | 68000678AA | |
| FORD | 1131812 | |
| FORD | 1221490 | |
| FORD | 1221491 | |
| FORD | 1250636 | |
| FORD | 2M21 6K254 AA | |
| FORD | 2M21 6K297 AA | |
| MITSUBISHI | MN980104 | |
| SEAT | 038109119N | |
| SEAT | 038109119P | |
| SEAT | 038109243M | |
| SEAT | 038109244J | |
| SEAT | 045109243F | |
| SEAT | 045121011B | |
| SEAT | 045121011BX | |
| SKODA | 038109119N | |
| SKODA | 038109119P | |
| SKODA | 038109243M | |
| SKODA | 038109244J | |
| SKODA | 045109243F | |
| SKODA | 045121011B | |
| SKODA | 045121011BX | |
| VOLKSWAGEN | 038109119N | |
| VOLKSWAGEN | 038109119P | |
| VOLKSWAGEN | 038109243M | |
| VOLKSWAGEN | 038109244J | |
| VOLKSWAGEN | 045109243F | |
| VOLKSWAGEN | 045121011B | |
| VOLKSWAGEN | 045121011BV | |
| VOLKSWAGEN | 045121011BX | |
| JEEP | 68000 678AA |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.492 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.492 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.