Liczba zębów 1 | 141 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 2 |
Masa [g] | 1693 |
Szerokość 1 [mm] | 25 |
nr EAN | 3413521385421 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR
CITROËN | 0816-K1 | |
CITROËN | 0816-L0 | |
CITROËN | 0829-F8 | |
CITROËN | 0830-75 | |
CITROËN | 1201-G1 | |
CITROËN | 1201-K8 | |
CITROËN | 1608745980 | |
CITROËN | 1609417680 | |
FIAT | 1609417680 | |
FIAT | 9467618089 | |
FIAT | 9467643789 | |
FIAT | 9467644089 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1351130 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1690270 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 1725441 | |
FORD | 1738632 | |
FORD | 1787859 | |
FORD | 1855729 | |
FORD | 2008550 | |
FORD | 3M5Q 8591 BB | |
FORD | 3M5Q 8591 CA | |
MAZDA | Y601-15-010A | |
MAZDA | Y601-15-S20 | |
MAZDA | Y650-12-730 | |
MAZDA | Y650-12-730A | |
MAZDA | Y655-12-205 | |
MITSUBISHI | MN982503 | |
MITSUBISHI | MN982552 | |
MITSUBISHI | MN982556 | |
OPEL | 3646435 | |
OPEL | 3646454 | |
PEUGEOT | 0816-K1 | |
PEUGEOT | 0816-L0 | |
PEUGEOT | 0829-F8 | |
PEUGEOT | 0830-75 | |
PEUGEOT | 1201-G1 | |
PEUGEOT | 1201-K8 | |
PEUGEOT | 1608745980 | |
PEUGEOT | 1609417680 | |
SUZUKI | 17400-69K00 | |
TOYOTA | SU001-A0150 | |
TOYOTA | SU001-A0536 | |
TOYOTA | SU001-A0564 | |
VAUXHALL | 3646435 | |
VAUXHALL | 3646454 | |
VOLVO | 30711527 | |
VOLVO | 30751971 | |
VOLVO | 31330198 | |
VOLVO | 31330200 | |
VOLVO | 31330201 | |
VOLVO | 31339887 | |
MINI | 11 51 7 805 992 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.