Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny | |
Długość [mm] | 153,00 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 20 | |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 20 | |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 43,00 | |
Średnica przegubu [mm] | 80,00 | |
Wymiar gwintu | M20x1.5 | |
Nowa część | ||
nr EAN | 4019064011040 |
Dodatkowe informacje o produkcie Przegub, wał napędowy 21105 SPIDAN
ALFA ROMEO | 5998669 | |
FIAT | 4 328 468 | |
FIAT | 4 465 504 | |
FIAT | 5 944 689 | |
FIAT | 5 944 690 | |
FIAT | 5 959 385 | |
FIAT | 5 998 706 | |
FIAT | 5998669 | |
FIAT | 7643642 | |
LANCIA | 5998669 | |
SEAT | 06X039481190 |
Zastosowanie Przegub, wał napędowy 21105 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.