obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 20 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 20 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 43,1 |
Materiał | Guma |
średnica zewnętrzna [mm] | 80 |
nr EAN | 8032747470008 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1001 METELLI CIFAM
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
10, KORAL, YUGO TEMPO
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4087120, 4247399, 4308412, 4308413, 4308418, 4313087, 4328468, 4465504, 4475837, 5944690, 7076344
4087120, 4247399, 4308412, 4308413, 4308418, 4313087, 4328468, 4465504, 4475837, 5944690, 7076344
SE025141514B
FIAT | 4087120 | |
FIAT | 4247399 | |
FIAT | 4308412 | |
FIAT | 4308413 | |
FIAT | 4308418 | |
FIAT | 4313087 | |
FIAT | 4328468 | |
FIAT | 4465504 | |
FIAT | 4475837 | |
FIAT | 5944690 | |
FIAT | 7076344 | |
INNOCENTI | 4087120 | |
INNOCENTI | 4247399 | |
INNOCENTI | 4308412 | |
INNOCENTI | 4308413 | |
INNOCENTI | 4308418 | |
INNOCENTI | 4313087 | |
INNOCENTI | 4328468 | |
INNOCENTI | 4465504 | |
INNOCENTI | 4475837 | |
INNOCENTI | 5944690 | |
INNOCENTI | 7076344 | |
SEAT | SE025141514B | |
ZASTAVA | 4087120 | |
ZASTAVA | 4247399 | |
ZASTAVA | 4308412 | |
ZASTAVA | 4308413 | |
ZASTAVA | 4308418 | |
ZASTAVA | 4313087 | |
ZASTAVA | 4328468 | |
ZASTAVA | 4465504 | |
ZASTAVA | 4475837 | |
ZASTAVA | 5944690 | |
ZASTAVA | 7076344 | |
AUTOBIANCHI | 4087120 | |
AUTOBIANCHI | 4247399 | |
AUTOBIANCHI | 4308412 | |
AUTOBIANCHI | 4308413 | |
AUTOBIANCHI | 4308418 | |
AUTOBIANCHI | 4313087 | |
AUTOBIANCHI | 4328468 | |
AUTOBIANCHI | 4465504 | |
AUTOBIANCHI | 4475837 | |
AUTOBIANCHI | 5944690 | |
AUTOBIANCHI | 7076344 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1001 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1001 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.