Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 53517 spidan

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517 SPIDAN

53517 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPIDAN
spidan 53517
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517
53517

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

53517

producent:

SPIDAN

Profil piasty Curved Triangle
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064080152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517 SPIDAN

Koszt kaucji: 427.41 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 1.6-2.0 08.88-09.02

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517 producenta SPIDAN

VOLKSWAGEN

037145157C, 037145157D, 037145157DX, 037145157G, 1H0422155A, 1H0422155B, 1H0422155D

SEAT

037145157C, 037145157D, 037145157DX, 037145157G, 1H0422155A, 1H0422155B, 1H0422155D

numery OEM:
SEAT      037145157C
SEAT      037145157D
SEAT      037145157DX
SEAT      037145157G
SEAT      1H0422155A
SEAT      1H0422155B
SEAT      1H0422155D
VOLKSWAGEN      037145157C
VOLKSWAGEN      037145157D
VOLKSWAGEN      037145157DX
VOLKSWAGEN      037145157G
VOLKSWAGEN      1H0422155A
VOLKSWAGEN      1H0422155B
VOLKSWAGEN      1H0422155D

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 53517 SPIDAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.