Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR149 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR149 TRW

JPR149 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR149

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Pozycja złącza kolektora dolotowego [°] 205
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 42
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388356

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR149 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 1.6-Electric 08.88-04.99
numery OEM:
AUDI      037 145 157 A
AUDI      037 145 157 C
AUDI      037 145 157 D
AUDI      037 145 157 G
AUDI      1H0 422 155
AUDI      1H0 422 155 A
AUDI      1H0 422 155 B
SEAT      037 145 157 A
SEAT      037 145 157 C
SEAT      037 145 157 D
SEAT      037 145 157 DX
SEAT      037 145 157 G
SEAT      1H0 422 155
SEAT      1H0 422 155 A
SEAT      1H0 422 155 B
SEAT      1H0 422 155 D
SKODA      037 145 157 A
SKODA      037 145 157 C
SKODA      037 145 157 D
SKODA      037 145 157 G
SKODA      1H0 422 155
SKODA      1H0 422 155 A
SKODA      1H0 422 155 B
VOLKSWAGEN      037 145 157 A
VOLKSWAGEN      037 145 157 C
VOLKSWAGEN      037 145 157 D
VOLKSWAGEN      037 145 157 DX
VOLKSWAGEN      037 145 157 G
VOLKSWAGEN      1H0 422 155
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 B
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 D

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR149 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.