Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 20 71 0016 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0016 SWAG Autoteile GmbH

20 71 0016 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

20 71 0016

parzyste numery artykułów 20 71 0015
Długość [mm] 220
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Kolor czarny
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,712
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688502704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0016 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: BMW 7 (E38) 2.5D-5.4 03.94-11.01

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone w zakładach uznanego producenta części samochodowych, firmę SWAG Autoteile GmbH mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów. Końcówka drążka 20 71 0016 produkowany jest przez SWAG Autoteile GmbH przy użyciu najnowszych technologii i odpowiednich reżimów jakościowych.
Końcówka drążka SWAG Autoteile GmbH 20 71 0016 charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Końcówki drążka produkowany przez SWAG Autoteile GmbH jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części zamiennych w Europie. Jakość części dostarczanych przez SWAG Autoteile GmbH pozostaje przykładem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 20 71 0016 ma zastosowanie do samochodu BMW 4 coupe (F32, F82) od 2013.07 oraz wielu innych modeli aut. Jeżeli napotkasz problem z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy zrobiłeś to właściwie, skontaktuj się ze sklepem aby uzgodnić ta sprawę. SWAG Autoteile GmbH 20 71 0016 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części zamiennych firmę SWAG Autoteile GmbH.
numery OEM:
BMW      32 21 1 141 345

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0016 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0016 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.