Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4312620 kraft automotive

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4312620 KRAFT AUTOMOTIVE

4312620 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KRAFT AUTOMOTIVE
 

    Ocena:
numer części:

4312620

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny 4312620
nr EAN 5901159146494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4312620 KRAFT AUTOMOTIVE


Prezenowan część znanego producenta KRAFT AUTOMOTIVE o numerze 4312620 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka 4312620 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych pojazdów. Produkowane przez KRAFT AUTOMOTIVE części wykonywane są według wyśrubowanych norm jakościowych, dotyczy to także końcówek drążka 4312620. Cechą części samochodowych firmy KRAFT AUTOMOTIVE jest wyjątkowo wysoka odporność na przeciążenia, jakość wykonania i trwałość. Końcówka drążka KRAFT AUTOMOTIVE cieszy się uznaniem u właścicieli warsztatów naprawczych jako część samochodowa godna zaufania i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy poszczególnymi naprawami.
Końcówka drążka 4312620 ma zastosowanie do samochodu BMW X6 (F16, F86) od 2014.08 oraz wielu innych modeli aut. Jeżeli napotkałeś problemy z prawidłowym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie masz pewności czy zrobiłeś to właściwie, poproś naszych konsultantów o pomoc w tym zakresie.
Końcówka drążka 4312620 ma dobrą relację jakości i ceny. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
BMW      3221 1 141 345

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4312620 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.