Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 30 69 0004 swag autoteile gmbh

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 30 69 0004 SWAG Autoteile GmbH

30 69 0004 Zawieszenie, przekładnia kierownicza SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

30 69 0004

Szerokość [mm] 28,0
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,056
nr EAN 4044688029034

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 30 69 0004 SWAG Autoteile GmbH

Silentblock przekładni kierowniczej L/P przód pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II, PASSAT B3/B4, VENTO 1.0-Electric 08.83-12.02
numery OEM:
SEAT      191 419 883
VOLKSWAGEN      191 419 883

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 30 69 0004 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.