Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 30 93 7533 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 7533 SWAG Autoteile GmbH

30 93 7533 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1066, 6PK1067, 6PK1068, 6PK1069, 6PK1070, 6PK1071, 6PK1072, 6PK1073

numer części:

30 93 7533

Długość [mm] 1070
Ciężar [kg] 0,109
Ilość żeber 6
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688573278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 7533 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      03L 145 276
AUDI      03L 903 137
AUDI      03L 903 137 E
AUDI      03L 903 137 G
AUDI      03L 903 137 T
AUDI      3L 145 276
AUDI      3L 903 137
AUDI      3L 903 137 E
AUDI      3L 903 137 G
AUDI      3L 903 137 T
AUDI      GC03L903137
BMW      11 28 7 838 200
CITROËN      5750.98
CITROËN      5750.K8
CITROËN      5750.PQ
CITROËN      5750.TE
CITROËN      5750.WZ
CITROËN      96 152 082
CITROËN      96 152 083
CITROËN      96 533 197 80
CITROËN      96 758 744 80
CITROËN      98 198 332 80
FIAT      96 52082
FIAT      9615208280
LANCIA      46414859
LANCIA      7766685
LANCIA      9615208280
MITSUBISHI      MD165995
MITSUBISHI      MD187463
MITSUBISHI      MD318667
NISSAN      11920-BX005
PEUGEOT      5750.98
PEUGEOT      5750.PP
PEUGEOT      5750.TE
PEUGEOT      5750.WZ
PEUGEOT      96 152 083
PEUGEOT      96 758 744 80
PEUGEOT      98 198 332 80
SEAT      030 145 933 E
SEAT      030 145 933 L
SEAT      030 145 933 M
SEAT      030 145 933 R
SEAT      030 145 933 T
SEAT      03L 903 137
SEAT      03L 903 137 C
SEAT      03L 903 137 E
SEAT      03L 903 137 T
SEAT      30 145 933 E
SEAT      30 145 933 L
SEAT      30 145 933 M
SEAT      30 145 933 R
SEAT      30 145 933 T
SEAT      3L 903 137
SEAT      3L 903 137 C
SEAT      3L 903 137 E
SEAT      3L 903 137 T
SKODA      030 145 933 E
SKODA      030 145 933 G
SKODA      030 145 933 L
SKODA      030 145 933 R
SKODA      03L 903 137
SKODA      03L 903 137 T
SKODA      30 145 933 E
SKODA      30 145 933 G
SKODA      30 145 933 L
SKODA      30 145 933 R
SKODA      3L 903 137
SKODA      3L 903 137 T
VOLKSWAGEN      030 145 933 E
VOLKSWAGEN      030 145 933 G
VOLKSWAGEN      030 145 933 L
VOLKSWAGEN      030 145 933 M
VOLKSWAGEN      030 145 933 R
VOLKSWAGEN      030 145 933 T
VOLKSWAGEN      03L 145 276
VOLKSWAGEN      03L 903 137
VOLKSWAGEN      03L 903 137 E
VOLKSWAGEN      03L 903 137 G
VOLKSWAGEN      03L 903 137 T
VOLKSWAGEN      044 903 137 AE
VOLKSWAGEN      30 145 933 E
VOLKSWAGEN      30 145 933 G
VOLKSWAGEN      30 145 933 L
VOLKSWAGEN      30 145 933 M
VOLKSWAGEN      30 145 933 R
VOLKSWAGEN      30 145 933 T
VOLKSWAGEN      3L 145 276
VOLKSWAGEN      3L 903 137
VOLKSWAGEN      3L 903 137 E
VOLKSWAGEN      3L 903 137 G
VOLKSWAGEN      3L 903 137 T
VOLKSWAGEN      44 903 137 AE
VOLKSWAGEN      GC03L903137

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 7533 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 30 93 7533

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.